Tisztelt Adorján Renova Kft!
Kérésükre leírom személyes tapasztalataimat a lakó, a számvizsgáló és az árajánlatkérő együttes szemszögéből. Cégükkel legelőször webes felületükön találkoztam, ami elsőre profinak és felettébb komolyan vehetőnek tűnt. Lássuk be az első benyomás mennyit számít! Megkeresésemre gyorsan jött e-levél, mely visszaigazolta árajánlatkérésemet.
A későbbi kapcsolattartónk Bálint Tamás lett, akivel személyesen is találkoztam az árajánlat okán, valamint többször telefonon egyeztettem tetőszigetelés kérdésekben.
Bálint Úr minden alkalommal türelmesen, kérdéseimet szakmai érvekkel válaszolta meg. Még lehetőséget biztosított arra is, hogy a közgyűlés ideje alatt telefonon elérjük, ha árajánlatukkal kapcsolatos lakossági kérdés merülne fel. Összegezve, Bálint Tamás Úr korrekt, vevőcentrikus, végtelenül türelmes és rugalmas volt a folyamat során.
A kivitelezés minősítését laikusként nem vállalom, a jővő mutatja meg, hogy hogyan dolgoztak. A kivitelezés amúgy nagyobb felfordulás, szemetelés nélkül, láthatóan szervezetten, gyorsan zajlott. Az anyagmozgatásban és a szigetelésben résztvevő munkatársaik előzékenyen, barátságosan viselkedtek vagy adtak válaszokat kérdéseinkre.
Értetlenséget okozott számomra, hogy az árajánlatba bekerült egy olyan tétel, mely attika felépítmény szigeteléséről szólt ilyen azonban tetőnkön nincsen, viszont kimaradt az árajánlatból a dilatációs sávok beépítése, melyről még árajánlatukban, mint javallott megoldásra hivatkoztak.
Ezek olyan pontatlanságok, melyeket műszaki ellenőrünk vett észre. Jelezném, hogy cégük belátással, rugalmasan kezelte a menet közben felmerült igényeket, észrevételeket.
Az árajánlatuk (a fentebbi pontatlanságokat leszámítva) egyébként precízen részletezett, még laikus számára is követhető, átlátható, egyéb árajánlatokkal jól összehasonlítható volt.
Köszönjük munkájukat, bízunk abban, hogy most hosszú időre megoldódnak egy lapostetős társasház tető-problémái.
Üdvözlettel, Bechmann György